بازخوانی بحران صندوق بازنشستگی و سازوکار مقابله با آن
  1. خانه
  2. آرشیو نشست‌ها
  3. بازخوانی بحران صندوق بازنشستگی و سازوکار مقابله با آن
[:fa]
[vc_single_image image=”3185″ img_size=”large” alignment=”center”]

پخش فیل مستند بمب ساعتی با هدف بازخوانی بحران صندوق بازنشستگی و سازگار مقابله با آن با حضور کمیل سوهانی؛ کارگردان فیلم، جناب آقای حیدری؛ نائب رئیس محترم هیأت مدیره سازمان تامین اجتماعی، محمدعلی ابراهیم زاده معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری و جمعی از مدیران و کارشناسان در تاریخ ۱۳۹۷/۹/۲۰در سالن اجتماعات صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمدعلی ابراهیم زاده در نشست تخصصی نقد و تحلیل فیلم مستند «بمب ساعتی» که با حضور مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران ارشد و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری و کارگردان فیلم در سالن اجتماعات صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: در دهه ۴۰ سن بازنشستگی در صندوق بازنشستگی کشوری نزدیک به ۶۰ سال و امید به زندگی کمتر از ۶۰ سال بوده است، در حالی که امروزه امید به زندگی به بالای ۶۰ سال رسیده و سن بازنشستگی تا ۵۲ سال کاهش یافته است. 

کمیل سوهانی، نویسنده و کارگردان فیلم بمب ساعتی، نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم اصلاح نگاه نسبت به امر توسعه و حکمرانی در کشور، گفت: هرگونه اصلاح ساختاری نیازمند همراهی مردم است و مردم زمانی همراه می شوند که مطمئن شوند مدیران، امانتداران خوبی برای سپرده هایشان هستند.وی گفت: مشکل سیستمی است و مدیران صندوق های بازنشستگی به تنهایی نمی توانند از پس حل این مشکل برآیند. 
سوهانی افزود: تا وقتی که همه عناصر وظیفه شان را به درستی انجام ندهند، به نتیجه ای نخواهیم رسید.
در این نشست همچنین اسماعیل گرجی پور، مدیرکل دفتر بیمه های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و علی حیدری، نایب رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، سخن گفتند. ضرورت آغاز اصلاح شرایط موجود در صندوق های بازنشستگی از خود صندوق ها و اصلاح پارادایمی در دولت و مجلس و لزوم تغییر دیدگاه کلان در بیرون از صندوق ها ازجمله مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

[:]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

14 − ده =

فهرست