تاریخ صندوق بازنشستگی کشوری مستند سازی شد
  1. خانه
  2. آرشیو نشست‌ها
  3. تاریخ صندوق بازنشستگی کشوری مستند سازی شد
سرپرست موسسه حسابرسی صبا گفت: تاریخ شفاهی مدیران صندوق بازنشستگی کشوری در هشت دوره از سال ۱۳۰۱ تاکنون به روش مصاحبه عمیق، مستند سازی شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشسنگی کشوری میکائیل عظیمی در نشست مستند سازی تاریخ شفاهی مدیران صندوق افزود: دوره جنینی صندوق از سال ۱۳۰۱ تا ۱۳۵۴، دوره شکل گیری سازمانی از ۱۳۵۴ تا ۱۳۵۷ و دوران التهاب و نگهداشت صندوق بازنشسنگی کشوری از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۲ اتفاق افتاده است.

 

وی ادامه داد: دوران آغاز تحول سازمانی از سال ۱۳۶۲ تا ۱۳۷۶، دوران خیز تحول سازمانی از ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ و دوران تثبیت تحول سازمانی صندوق بازنشسنگی کشوری از ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ بوده است.
عظیمی بیان داشت: دوران ورود به چالش خودساخته از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ و دوران تلاش برای بازگرداندن ثبات سازمانی صندوق بازنشسنگی کشوری از ۱۳۹۳ تاکنون رخ داده است.
مدیر این پروژه اظهار داشت: اهمیت این مستند سازی انتقال سوابق و تجارب ذهنی مدیران صندوق در دوره های مختلف از حالت دانش پنهان به دانش آشکار است.
عظیمی گفت: در این مستند سازی، یافته های خام و بدون پالایش جمع آوری و در مرحله بعد تجزیه و تحلیل شد و سپس با دانش نظری و تاریخچه داده ها و نظریه ها آمیخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

20 + سه =

فهرست