میزگرد «اقتصاد کلان و تاثیر آن بر صندوق های بازنشستگی» فردا برگزار می شود
  1. خانه
  2. آرشیو نشست‌ها
  3. میزگرد «اقتصاد کلان و تاثیر آن بر صندوق های بازنشستگی» فردا برگزار می شود
صندوق بازنشستگی کشوری، فردا (سه شنبه) در میزگردی با موضوع «اقتصاد کلان و تاثیر آن بر صندوق های بازنشستگی» میزبان چند تن از مدیران و صاحب نظران اقتصادی آشنا به مسائل صندوق های بازنشستگی است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در ادامه نشست های هم اندیشی و گفت و گوی راهبردی که به همت صندوق بازنشستگی کشوری برگزار می شود، این بار نیز دکتر حسین عبده تبریزی، مشاور وزیر راه و شهرسازی و اقتصاد دان برجسته کشورمان، فردا (سه شنبه) پیرامون «اقتصاد کلان و تاثیر آن بر صندوق های بازنشستگی» سخنرانی خواهد کرد.

 

«اقتصاد کلان و تاثیر آن بر صندوق های بازنشستگی» یکی از چهار محور همایش «صندوق های بازنشستگی، تنگناها و راهکارها» است که قرار است آبان ماه سال جاری در تهران برگزار شود.
در این میزگرد، دکتر حجت الله میرزایی معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود شهشهانی پور معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری، هوشنگ جنگی معاون اقتصادی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و نجات امینی معاون اقتصادی سازمان تامین اجتماعی حضور دارند.
میزگرد «اقتصاد کلان و تاثیر آن بر صندوق های بازنشستگی» فردا (سه شنبه) از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در سالن اجتماعات صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس میدان فاطمی، شماره ۶۱ طبقه نهم برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

سه × 2 =

فهرست