نخستین مراسم «جایزه ملی سیاستگذاری» به همت جامعه اندیشکده‌ها برگزار شد
  1. خانه
  2. آرشیو اخبار و رویدادها
  3. نخستین مراسم «جایزه ملی سیاستگذاری» به همت جامعه اندیشکده‌ها برگزار شد

نخستین مراسم «جایزه ملی سیاستگذاری» در تاریخ ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ به همت جامعه اندیشکده­‌ها برگزار شد و در این مراسم، طرح «تاثیر تحریم بر صنعت پتروشیمی» از «موسسه راهبردهای بازنشستگی صبا» با نظر اعضای شورای علمی در پنل صنعت نفت و گاز مورد تقدیر قرار قرار گرفت. در پایان نخستین دوره این جایزه، یک پروژه جایزه برتر را کسب کرد و ۵ پروژه، شایسته تقدیر شناخته شدند.

شایان توضیح است نخستین جایزه ملی سیاستگذاری با دریافت ۲۵۳ پروژه از ۵۲ اندیشکده در آبان ۱۳۹۹ آغاز شد و پس از ۹ ماه و طی سه مرحله داوری به پایان رسید. در مرحله نخست ۲۰۷ پروژه تایید شده توسط ۶۱ عضو شورای علمی، ارزیابی و از میان آنها ۵۹ پروژه برای صعود به مرحله دوم معرفی شدند. پروژه‌های منتخب در مرحله دوم، در ۱۶ پنل موضوعی به رقابت پرداختند و از هر پنل یک پروژه به مرحله سوم راه یافت. در نهایت و در مرحله سوم (نهایی) ۱۶ پروژه از ۱۱ اندیشکده توسط هیئت داوران ارزیابی و اعتبارسنجی شدند.

در روز یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ نتایج داوری و ارزیابی مرحله سوم در مراسمی با حضور هیئت داوران اعلام و جوایز مادی و اعطای تسهیلات غیرمادی به پروژه‌های برتر و پروژه‌های شایسته تقدیر، تعلق گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

هفده − دو =

فهرست